15 juni 2012

GORMS PIZZA II

Billedet er taget af min søde veninde Karoline (link).
I denne uge var det tid til at besøge Gorms endnu en gang. Det var den perfekte belønning for at have været til en vellykket prøve nogle timer forinden. Jeg var derinde med to søde veninder, som er mindst ligeså begejstrede for Gorms sprøde pizzaer, som undertegnede i endnu højere grad er blevet efter dette besøg. (Min pizza ses til venstre). 
Denne gang fandt jeg den perfekte pizza for mig. Måske kommer det som en overraskelse, men det var ordet 'basilikum', der på mystisk vis fik mig overtalt til at bestille en nummer et. Jeg ved ikke, om jeg havde overset den sidste gang, eller hvad der er gået galt. I hvert fald fik jeg denne gang smagt den bedste pizza! (Kan selvfølgelig ikke sige det med 100 % sikkerhed, da jeg ikke har smagt alle varianterne, men hvis det skulle ske, skal jeg nok lave et indlæg, der vil bekræfte denne obskure påstand). Som en ekstra lille servicemeddelelse vil jeg gerne fortælle, at hvis du bestiller en nummer et hos Gorms pizza får du: En pizza (ja, du hørte rigtigt) med tomat, bøffelmozzarella, frisk basilikum og basilikumolie. 
Er simpelthen i ekstase over basilikum. Vil snarest muligt fremstille basilikumolie. Tror også det kunne være godt i salater... eller måske pasta. Jeg tror vidst, jeg har fået mit budskab ud. Det var vidst basilikum nok for i dag. Jeg har snart flere opskrifter på vej til jer! Vær' beredt. Hyggehejsa. 

4 kommentarer:

  1. forstår ikke billedet... hvorfor ser det ud som om jeg har spist mega meget, og Karo har ikke spist noget????

    elsker din blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg ikke... Mystisk! Tak søde Rikke

      Slet
  2. Hvis man er sygt stalker kan man zoome ind på regningen og se hvornår vi har været der!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige prøvet... Det kan man altså (desværre / heldigvis) ikke se!

      Slet