07 maj 2012

SPISELIG BORDPYNT - JORDBÆR


Hey folkens - det er efterhånden ved at være længe siden bloggen er blevet opdateret. 

Måske I kan regne ud hvorfor, ved at se på billederne? Og hvis ikke, vil jeg da gerne gøre mig den ulejlighed at fortælle det. Vi havde en konfirmand i huset, og det skulle selvfølgelig fejres. Festen blev holdt i haven i et stort telt med plads til alle 53 gæster. Borddækningen er, som I kan se, spiselig - hvilket var til stor glæde og gavn. Så hvis man ikke lige føler for blomster, som det var tilfældet med denne konfirmand, så er dette et meget dekorativt og nyttigt alternativ. Synes selv vi (min bror og jeg) klarede borddækningen ganske godt. Hvad tænker I om det? Håber I har det dejligt, får lavet noget forårsmad og nydt solen. 
Nå, jeg vil begive mig ud køkkenet og bage drømmekage til klassen, da undertegnede fylder år i morgen...

GOD MANDAG!
// PIL


Ingen kommentarer:

Send en kommentar