25 marts 2012

WEEKEND & GORMS PIZZA

Kære kære læsere! 
Sikke en skøn weekend det har været (hvis man ser bort fra alle de lektier der hober sig op). Vi fik vidst en lille forsmag på sommervejret i dag med al den solskin. Jeg har både været på en morgenløbetur i solskinnet og siddet udendørs og læst lektier. Ret lækkert!
Jeg skød weekenden i gang med et besøg hos Gorm's hvor min venindes fødselsdag blev fejret. Det var mit første besøg hos Gorm's, som bestemt skal gentages. Jeg fik smagt to af deres pizzaer, dog fandt jeg ud af, at jeg ikke er så vild med gedeost. Her er et par billeder fra besøget, hvor vi lige snuppede en smoothie fra Joe & the juice på vejen.


Den smukke, dejlige fotograf Karoline Krogsbøll har taget begge de kunstneriske stemningsbilleder


Pizza med mozzarella, kartoffel, gedeost, rosmarin og trøffelolie

I weekenden har jeg drukket masser af hjemmelavet smoothie og i dag lavede jeg de skønneste bananpandekager - opskrifter følger! Kun én uge til påskeferie! Jaaaaa. Og et lille HURRA for at bloggen har eksisteret i 1 måned og 1 dag.


Glæde og madentusiasme spredes!








3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Tak Karo - du er jo mesterfotografen!

      Slet